دل دیونه







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





دلم برایت تنگ شده

!!‎دلتنگتم‎ ‎‏ دلم برات تنگ شده... باحس عجیبی باحال قریبی دلم تنگته پراز عشق وعادت بدون حسادت دلم تنگته گله بی گلایه بدون کنایه دلم تنگته پراز فکر رنگی یه جور قشنگی دلم تنگته توجایی که هیچکی واسه هیچکی نیست وهمه دل پریشن دلم تنگه تنگه واسه خاطراتت که کهنه نمیشن دلم تنگه تنگه برای یه لحظه کنارتو بودن یه شب شد هزارشب که خاموش وخوابند چراغ های روشن منه دل شکسته بااین فکرخسته دلم تنگته باچشمای نمناک تروابری وپاک دلم تنگته ببین که چه ساده بدون اراده دلم تنگته مثل این ترانه چقدر عاشقانه دلم تنگته یه شب شدهزار شب که دل غنچه ی ماه قراربوده باشه تونیستی که دنیابه سازم نرقصه به کامم نباشه چقدرمنتظرشم که شاید از این عشق سراغی بگیری کجا کی کدوم روز منوبا تمام دلت می پذیری منه دل شکسته با این فکر خسته دلم تنگته باچشمای نمناک ترو ابری و پاک دلم تنگته ببین که چه ساده بدون اراده دلم تنگته مثل این ترانه چقدر عاشقانه دلم تنگته دلم تنگتههههههه

‎‏'دوستت

 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط ghasem در 1:9 | |